Dåligt?

Hade teori igår på körskolan.. Känner mig bara så taggad att ta körkort efter 1½ års uppehåll!
Kollade ögonen för att kunna ansöka om förlängt körstillstånd. Jaha, många andra hade rätt att jag började se dåligt men de kommer inte påverka körningen bara läsandet. Så optiken rekommreade mig att göra syndundersökning så jag ska fixa de under veckan så i vår slipper jag gå runt med ständig huvudvärk efter har pluggat kärnämnen.

Hängade med Joel o Jonas till Marieberg på deras jakt efter nån wii spel. Än dra hem direkt o tråka men ändå de är alltid skoj att få följa o göra lite vettigt. :)
På kvällen drog man till underbara Malin. Filmkväll + massa snack med Malin, Madde o Tess.
Härliga tjejer! Kul att lära känna dessa goa tjejer! Joel var ganska rätt lycklig, han fick provköra min XC70. Han gillade den verkl! Han var superdundersnäll som åkte för att hämta o lämna mig så min mamma eller elin slapp göra de. =)


Idag blir de nog lite jobb med hallen. Orkar inte riktigt men måste få de färdig innan jul, städar bara där just nu. Massa skräp! Men ska se till att göra lite vettiga saker innan man drar till Madde o efteråt blir de Lucia hos ÖDU.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se