Skrivkramp

Duktigt att va den enda tjejen av några killar som glömde de viktigaste till nat prov SenskaB...Häftet...*Irri!* Killarna var duktigare än mig, pinsamt. Skrev en del så jag höll att få kramp i handen. Hoppas på VGpoäng!
Blev färdig runt efter två timmars skrivandet.

Halv två fyllde jag min fina skytthäst.. Brukar tycka att linjer o fylla på färg gör inte alls ont bara skuggor som är värst men idag var det linjer som var hemsk! Men tycker de var bara kul att sitta o prata lite med Camilla medan hon berättar att killarna i andra rummet snackade om deras ragg o en del snusk, haha.

Fixade en del grejor när man kom hem..Bläh.. Gjorde klart tavlan o drog iväg till stan med mamma.. Övningskörde med audin första gången på läääääänge!! Fyyfaaaan vad härligt att köra den igen! Lättare med kopplingen + ratten + växeln än med jeepen.
Felfritt på hela körturen!! Körde runt lite över en timma, skönt att man är inte så hemsk som jag har trott pga jeepen. :)

Imorgon KÖRLEKTION på körskolan.. Lite nervöst!!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se