Elins slav igen!

Gaaah!
Nu kräver Elin att jag mååååååste städa igen, suuck. Får jag aldrig slippa att behöva hjälpa till någongåns skull? Ja, bara när jag är bortrest. Men att städa typ 3-5 gånger i veckan, fyfan. Det räcker ju kanske bara 2-3 eller nåt.

Jaa, längtar otroligt mycket att få flytta hemifrån! Men stannar nog kvar hemma tills jag tar studenten i nästa år sen drar jag iväg om jag kan! Flyttar gör jag bums om jag har nån att bo med.. Bo ensam, nej tack!
Vart ska man bo vet jag inte riktigt, drar dit någonstans som erbjuds roligheter + jobb så kommer jag gärna!

Jobbar nog som målare i ett tag, typ 2-5 år sen skulle jag vilja byta till annat jobb. Slita som målare i typ 25 år, nejtack!


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Martina

Hihi bara vänta och få se! :)

2009-05-15 18:38:04 | http://loveliii.blogg.se/
Larven

SVAR; Exakt :D Men fan va nice att du skaffat en blogg ;)

2009-05-17 18:19:00 | http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se