Mys

Mysade rejält med Svullo + Boffo idag. Var hundvakt till dom idag, skönt att få kela o gosa med rejäla hundar. Än lilla söta Ebba hela tiden, gillar ju "riktiga" hundar. Promenad runt i en invandrartät område = massa rädda invandare + massa blicker + konstiga folk.
Svullo gillar "anfalla" folk ibland när han har lust, höll nästan tappa honom medan han ville hälsa en man, såklart att mannen blev grymt rädd o tänkte nästan springa iväg från oss. Tur jag kunde hålla honom, höll nästan tappa för att Boffos koppel krånglade så jag försökte fixa.

Boffo & Svullo

Pizzamys med Martinas pappa + hennes Erik, efteråt drog vi till idrotthallen. Där spelas fotboll. En del folk var där, träffade några o var social med dom.

Antar att Danne, Hugo, Kristin o jag kommer att plåga ihjäl varandra under Thailandresan! Hugo, Danne o jag har plågat rejält igår o idag.  Vilken normala killkompisar jag har som älskar att plåga varann! Men det är bara så roligt att vara med de!

Satt med Danne, Hugo, Jonny, Martina, Malin, Dennis o Adam. Träffade också andra folk o snackade m några, trevligt.
Det var riktigt mysigt att sitta med Martina o snacka massa skit! Längesedan man fick göra med henne.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se