Yeah

Har suttit o försökt lära mig hurfan man kunde fixa in header. Stör mig på vissa fuktioner just nu men lika bra låta bli än förstöra allt. Den duger bra just nu, som sagt att jag är nybörjare. =)
Är nöjd på nåt sätt nu, bättre än ingenting ju!


Är glad att jag går i en underbar klass, 2 tjejer + 7 killar. Jargonen i våran klass är bara så härlig o brutal samtidigt.
Kan vara ärlig att jag har lärt mig massa saker av killarna, deras tänkarsätt o åsikter. Som flesta vet att många tjejer har dåliga självförtroende o massa skit som gäller utseende.
Frågar ofta killana om saker som tjejer tänker alltid på men blir nästan alltid impad när dom har svarat.
Ofta frågar Kristin o jag t killarna om nån tjej är snygg, för att vi tyckte att tjejen såg jättesnygg eller är bara så fin. Men vi gapade när alla killarna säger

- Nej! Usch fy! Den tjejen är grymt ful!

Så killarna förklarade att dom gillar "normala" tjejer, dom får inte vara för snygga så dom är jättetråkiga. Liksom tom i skallen säger en av killarna.
Under 3 år tillsammans med killarna har vi lärt oss ganska mycket saker av dom. De är bara enkelt för underbara att kunna snacka med o göra saker med. Som sagt att jargonen kan vara ganska hård ibland så några folk tycker ibland att vi klassen är ganska grymma o elaka mot varann men vi älskar att skämta. Skämtar typ nästan varje dag, det blir nästan aldrig tråkigt när man är med dom.

Det blir ganska ledsamt att behöva lämna klassen år 2010.

Så man får njuta av våra sista år tillsammans med dom underbara klassen!<3


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Martina

Student är härligt känslan men inte kul efteråt, man lämnar vänner coh annat liv men man kan alltid hålla kontakt om man verkligen vill :)

2009-05-15 18:39:01 | http://loveliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se