hooome

Ljuva ljuva Örebro!!! Tog tåget från Laxå t Örebro o var hemma kvart i sju. Liftade med Anetta o Jan för att dom åkte upp till Askersund för att lämna Palmy till sin nya ägare.

Helgen var skithärligt!
Lördag blev det bad... Emelie kom från Mellerud o var med oss fram till söndag. Vi allihopa badade o ägde nästan hela bassängen så vi alla fick hjälpas åt att varna oss att vi ska inte krocka med andra. Folk där tyckte nog att vi var helt knas.. Tacodags efter badet, mumsgott! Blev grymt ridsugen efter middagen så jag frågade alla om någon ville hänga med mig. Nääha ingen ville så jag drog ut o njöt! Red på Statesman ca 45 min.. Hääääärligt!
Pysslade med PalmyDays för sista gången. Sen på kvällen när alla har gått o lagt sig så satt jag o Emelie uppe i stugan o höll att förfrysa i flera timmar tills det blev fyra sen gav vi upp för att värma oss o sova.
Söndag, hemresa! Ville bara få stanna kvar!! Grr!! Ska fanimej dra dit igen snart när snön är borta!


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se