Hemma från stockholm!

I några veckor hade Paula klagat att man skulle åka upp till henne o mysa med hennes familj nån gång under helg.  I måndags ville hon att man skulle absolut komma och fira hennes sambo Robins 23 årsdagen. Vi planerade middagen och allt! Det gick superbra!! :P
Åkte tåg med söta Malin och satt oss i djurvagenen med en del folks som man satt och pratade under hela resan. Fick gosa med en superdundersöt iller vid namnet Sebastian. Avskydde illrer förut men nu tror jag är kär i såna djur! Skiljas åt Malin och Tina + Mira vid tågstation för att möta Robin som väntade på mig. 
Snackade massa roliga skit med honom under hela bilfärden till hans hem där väntade underbara Paula. Kramkalas med allihopa. :D
Supergod middag med god vin och massa prat in till sent på kvällen.
Dagen började med att ungarna väckade titt och tätt från halv sju tills typ nio. Sen skyndade Paula och jag med att handla massa mumsbitar till Robins födelsedagsmiddag. Fan vad Robin klagade hela dagen att det skulle va bättre med annan present o allting skit, haha. Sen sparkade vi ut Robin och barnen så vi kunde svänga ihop middagen som blev sjukt god som tusan! Dagen firades med vi allihopa och hans mamma, riktigt mysigt! Tårtan var supergod. Robins storebror kom helt oplanerat och när alla gästarna har stuckit ville Paula fixa mina naglar..
Jisses, men kul i alla fall! =D Satt och njöt av hennes behandling. Det var massa snack om livet, en del drinkar och vin. Naglarna blev förlängt mer än 1 cm så min naglarna är 2 cm långa.. Allting som var lätt förut blev plöstigt så svårt att klara på snabbt tid.. Hahah, det kändes fånigt att kämpa med allting. Ovant med överdrivet långa naglar.
Söndag blev det massa soft o snack som vanligt. Drog till Sickla och kollade runt innan jag skulle träffa Malin och Joel för att färdas hem till Örebro. Tänkte ta en kvälltåget hem men Malin envisas att amn skulle följa med och jag ville också gärna slippa sitta på tåget. Hemresan gick sjukt fort med massa skrattanfall! 
Mamma fixade en riktig god middag, trodde nästan jag kunde dö! :P
En kom senare på kvällen o överraskade mig, haha.. Så det blev snack o film med massa chips o godis.

Idag ska dagen njutas! =D Massa soft, städning och jogga en liten runda! Har varit grymt elak mot mig själv hela lördagen o söndagen med att sällskapa Paula utomhus. ;D Så jag måste springa o känna hur det är illa med mina lungor, haha.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Malin

hihi, du är bästa resesällskapet ju ;) det var kul att se dig med såna naglar, jag skulle nog aldrig palla med dem! lägg upp bilder på sebastian förresten? puss :*

2010-03-29 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se