Kåtbocken!

HAHAHAHAHAH!! Ebba är de värsta kåtbocken! Hon juckar runt jämt på sin tusenfotning gosedjur. ;D
Fan, Eve o jag skrattar sönder oss.. Magen gör sjukt ont, hahaha!!

Yeeeaaah!! Mormor o morbror kom nyss! Myspys!! Mormor kollade direkt ner o upp sen sade han - blir du bara ännu större eller är det jag som blir ännu mindre?!
Hahah, min lilla söta mormor! Lite elakt, förderar mormor hellre än farmor pga mormor är skitduktig på tsp för att hon hade 7 syskon och 3 av dom är döva så mormor kan teckenspråk. Men tyvärr jag ärvde ej deras dövhet utan blev sjuk i gulsot som hade sönder min hörsel. Jag var jävligt gul som bebis, hehe.

Yeaaaaah!! Fick en litet present av en kompis, älska den hårt! :P Bilden kommer upp snart :D


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Askungen

Py Nyfiken.

2010-04-01 10:57:50 | http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se