modell

YEEEEAAAAHH!!! Åkte och hälsade på Modell idag.. Fyfan vilken känsla!
Höll seriöst nästan börja gråta floder när jag kramade honom medan han tuggade sin hö.. Sjukt härlig känsla! Kunde inte förstå hur han kan betyda så äckligt mycket för mig! Kliade o gosade med honom i ett bra tag sen borstade man lite..

Han har stort plats i mitt hjärta... Ingen annan djur eller människa kan slå mitt stora kärlek till honom.. Har älskat andra djuren såklart för att varje har sin speciella plats.. Människor, de har jag verkligen svårt att älska ärligt men gilla dom kan jag göra. Därför jag har inte skaffat mig någon att leva med i livet, det valde jag för att jag väntar hellre på de rätta än kära ner mig i en person för ingenting.

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Malin

ska du börja rida igen med modell nu? du har ju pratat mycket om honom. Själv är jag äntligen hos min syster och myser med Epoxy. wie.. ;)

2010-03-31 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se