paint

Näha, man måste måla 3e gången ändå.. Men det kommer bli mycket mycket bättre än gamla äckliga tapeten! :P
Kör håååårt med städningen med mamma nu! Det ska bli rent o snyggt! Cårstädning kallas det. ;) Så det ska va rent inför all gäster och påsken. :D

Fan vad jag blev superglad över en skitgullig sms igår! Går omkring o är grymt glad hela tiden! :P
Du är verkl bäst! Ni andra några är också bäst! Ni vet hur jag kan bli superglad för en småsak. ;)
M, jag älskar dig verkligen efter du har gjort allt för mig! :*

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Malin

Jag hoppas att du snart vill komma och måla lite hos mig. problemet är bara att vi ska flytta ut. måste bums leta efter en annan lägenhet som du kan få måla i! ;) hihi. heart you.

2010-03-31 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se