varför inte?

Att bestämma en tid med bästa killen som jag vet o lyssna på hans berättelse om hans resa? Lovade tydligen att ses o fråga ut honom massa smaksiga detaljer och det ska jag göra! Snart!

Igår körde jag hårt efter med en del massa problem med att fixa lilltoan men nu är den nästan färdig! 2e målningen ska göras idag! Mormor o morbror kommer hit om några dagar, lycklig!

Ja ja, massa frågor.. Men som sagt att allting är ett historia nu och jag ser allting i nuet så jag ska bara skita i allting som är förr. Det är nuet nu, gammalt betyder inget så varför bry sig om?
Nu ska det njutas!
Yeaaaahoooo, här kommer jag! =D

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se