..


Neta neta neta neta neta neta!

Toksaknar dig alltid och du är en av de som står mig närmast! Men jag vet att vi är superdålig på att ses, du därborta i berget o jag i dalen. Ingen zoomer som kan ta mig till dig på nolltid.. Bara jäkla sega bussar som kostar en hel förmögenhet. Men självklart glömmer jag inte dig och vet också att du glömmer inte mig heller. ;) Jag KOMMER till dig o mysa ihjäl med dig nån dag. Det blir ju snart flytt för mig till stan då det underlättar mycket, inga sega bussar! :)

Neta, I love you! Du är mitt luft, behöver verkligen dig! <3


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Neta

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

SAAAAKNAR dig, vännen! Ja, det suger å vara utan körkort, annars har det underlättat för oss båda :P. Men vill vi bo ute på landet så får vi stå ut, men ska bli härligt att vara närmare varandra snart, enklare blir det juh! Du är min eld och elden behöver luft ;). KRAM

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-08-31 13:31:11 | http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se