..

Idag känns det bara lite sjukt..
Går omkring o gör saker som har varit så självklart för mig i ett år men det är siiiiiiista dagen, imorgon kommer jag inte göra det eller aldrig. Förstår inte på mig själv just nu varför jag går omkring o tänker jämt på det?
Onormal JooBoo helt enkelt! :P

Lite surt att förra veckan var det precis ett år sedan jag började min praktik och nu ska jag sluta. Känns inte som att jag har jobbat här i ett år! När man började här såg man fram emot tills det skulle bli nov då man skulle bli anställd men när dagen var kommen. Näha ingen anställning pga lågsäsong men fick stanna kvar o ha praktik i tre månader till sen i febuari blev jag äntligen anställd. Imorgon börjar det en nytt kapitel!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se