..

<p><em><span style="font-size: x-small; font-family: monaco;" mce_style="font-size: x-small; font-family: monaco;">Russel o Jag<br /> <br /> Idag k&ouml;pte elin en fax/skanner/kopiemaskin. Asbra! S&aring; jag har skannat n&aring;gra bilder.<br /> <br /></span></em></p>
Russel & MiniJooBoo

Saknar saknar saknar min fina Russel! Hans kompakta kropp och envisa lynne, jobbig vovve. Kan vara ärlig att han är fyfan att uppfostra men ack så underbar hund! <3
Ännu nu stör jag enormt mycket att min fld lät avliva honom fastän han var typ frisk. Men hans lynne var inte den som ska vara, från att gilla barn började han morra o anfalla småbarn. Men droppen blev att han bet mig illa i handen men jag vägrade hårt att avliva honom. Lyckades dröja avlivingen i halvår, måste va tacksam men tycker att fld var så dumma. Men förstårligt men han var ju min bästa vän och följade mig överallt som vi vore ett.

Russel, drömmer dig ofta och kan nästan minns hur det kändes att krama dig.. Du är verkligen saknad av mig..
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Gaymasen

Haha pensionärerna är heta på pengar, indeed!



Men det är kul när någon väldigt fattig barnfamilj vinner (även om man undrar varför de lägger sina sista pengar på triss???). Men det är kul. Då blir jag rörd. :)

2011-08-31 18:30:46 | http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se