Helgen

Fredag, jobbade som vanligt men slutade tidigt för att träffa Stine i stan. Herregud, så härligt! Kunde inte sluta att krama henne! Smet in RosaDeli o mumsade oss liten bit mat o satt där i tre timmar. Skrattade mycket så till sist Jonas kom o dunsade ner bredvid mig, - vafan du är så besatt av att titta på henne så jag fick stå ute o försökte vinka precis bredvid dig.
Hahah, det säger väl allt att jag skiter i allt för att jag har min Stine hos mig! :P
Vid sextiden fick vi säga hejdå henne när hon brummade iväg mot Stockholm.

Hyrde en gäng filmer och Nettie&Bamse kom för att våldgästa oss. Mysigt! Satt en del också med fotokatalog för att följa upp vilken utveckling vi hade innan Nettie började gymmasiet. Knasigt att jag minns noll henne när jag var liten fastän vi åkte taxi varje dag i nån år. :)

Lördag, massa mys o filmtittandet på morgonen. Gjorde frukost o servade till honom så han kunde krypa från sängen till soffan. :)
Senare åkte vi för att "jobba" med några på en pokerkväll. Första timmarna trodde jag att vi skulle dö av tristess men efter några timmar var det verkligen roligt! Pratade med alla som inte var med o spelade, några snubbar var riktig sköna!

Söndag, tog det väldigt lugnt. Sen hjälpte vi lite mamma med att fixa småsaker o Jonas surade rejält för att han kunde inte hitta sin speciell kläder som han krävde, haha. Sen kom vi på att vi kunde ju passa på att kolla huset när det var ljust pga sist fick vi titta överallt med en ficklampa för att det fanns ingen lampor. Så man åkte dit med mamma, hon blev förälskad. sen utforskade vi noga i utehusen o gäststugan sen gick vi till mannen o tackade ja til huset. Om några dagar ska vi skriva under sen blir det flytt!


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se