Äntlingen!

Man fick träffa Stine igår! Efter 2 långa månader. Vår tid tilllbringades med att snacka massa skit, underbart.
Ovanligt för mig att gå i stan o träffa sisådär miljontals döva som har kommit tillbaka efter sommarlovet, fick gå omkring o heja nästan hela tiden.
Träffade Hugo, han satt i sin bil o vinkade filtigt som tusan men jag stod bara o kisade med ögonen, kollade omkring m han vinkade till någon bakom mig. Sen Hugo pekade på mig o sade dududu!!! Till slut kom jag på att det var han! Hahah! Stod fast med honom ganska länge o snackade massa intressanta saker som vanligt.

Skulle sätta oss o snacka bort tiden i O´Learys också men jag hade inget leg eller nåt m mig. Har heller inget nåt leg pga jag sket i det o tänkte lika bra att fixa körkort när jag fylllde 18 men nu är jag förfan snart 20 o har inget körkort! Såklart att jag blev nekad, har ju varit där antal gånger o man slapp visa leg men nu tvingas jag, suuck!

Så vi gick omkring o visade henne Örebrostaden på nära håll istället. Runt tolvtiden satt vi på Max o softade tills Stine blev trött o ville hem till sin "tjej". Så världens bästa Levis kom o hämtade oss o skjutsade hem henne. Sen drog L, Felix, Max o jag till mig. Stod o snackade lite om allt. Killarna drog tillbaka t stan.
Ebba var sjukt lycklig när man kom hem o man var de enda som var vaken i huset så hon är superglad. Höll nästan att ramla när hon var ivägen, dummer. Runt tre tiden tvingade man att sova fastän man var pigg o hade verkligen ingen lust att sova. Vill inte heller rubba sömntider när man ska börja skolan imorgon.
Låg o kved mig över en timma sen gick jag ner o hämtade Ebba som sov i sin krog. Tog med henne till sängen. När jag har svårt att sova behöver jag ha någon nära mig o man kan känna denna andas så jag har lättare att somna så Ebba fick vara min "sömnmedicin". Det är skönt att känna någon som andas lugnt så man blir lugn o kopplar lättare av o somnar snabbt. Ebba stannade hela natten + morgonen med mig i sängen, supermysigt!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se