Nallebjörn

Igår har man softat o mysat nästan hela dagen o natten/morgonen hos Neta. Hennes nya valp Zeke är bara så sjukt söt, likt som en gosig nallebjörn. Zaccoponken har man verkligen saknat o man fick gosa med honom, härligt! Spelade fotboll ensam m Zacco, härligt att ha någom som man kan tackla utan vara rädd att denna skulle skade sig. Men en minus att Zacco gillar ha bollen i munnen än låta mig spela m den.

Massa hets (Tommy kallar de) m Lars om allt, skojigt. Det blev oxå m Tommy. Blev förvånad när bröderna kom hem o dom kramade o sade att dom har verkligen saknat mig, roligt att höra för att jag har typ alltid trott att dom tycker jag var bara jobbig unge, haha. Massa bråk blev det m bröderna hela dagen. Klockan tre på natten skulle jag åka hem men Lars envisas att man ska inte åka hem så han stod där o gnällde o sade att det finns knäppa snubbar därute som jag får inte råka träffa. Kristin o jag började gapskratta o jag sade - I skogen?! Galna snubbar där?
Lars sade såklart att det fanns o sade massa skitsaker. Sen började han bädda till mig medan vi bråkade o jag drog iväg så han sprang efter o sade - Svikare!!!! Se jag har slitit m att göra det mysigt för dej! *fuckfuckfuck*
Så vårt hejdå/godnatthälsning var massa fuckning.

Smeknamn för dagen, Bitchjävel. Det säger båda bröderna typ hela dagen.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se