Så nu vet man varför!

Har alltid undrat varför jag har alltid avskytt att behöva äta revbenspjäll eller nåt kött som finns kvar på ben.
Nu vet jag varför! Allt tack vare Martina som berättade att min mamma var hemsk när det gällde mat o att man tvingas äta de som man inte ville ha.
Hon minns nästan mest än vad jag gjorde under tiden när vi var fostersystar. Fyfan, hemskt att man har upplevt det.
Men det var massa härliga stunder o massa galenskap med henne!

Blev också förvånad att jag var sån en jävla elak unge förut som utnyttjar ganska mycket  alla möjligheter o är en riktig lögnhals. Wow att jag var en sån hemsk person, haha.

Tacomys, skitsnack o massa minnensnack!

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Cecilie

hehe mys mys

2009-08-17 13:29:45 | http://georlie.blogg.se/
Martina

Haha tack för kvällen :) <3

2009-08-17 13:46:00 | http://loveliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se