Mycket grejer

Skärper mig o skriver en kort eller lång inlägg..

När man har avslutat med att ha Modell har jag latat mig rejält. Har såklart hunnit med att måla entrén så nu den är riktig snygg o fin! Bara smådetaljer som behövs målas rött sen blir allting klart! Målade allt klart totalt 2 dar +1 dags torkning.
Har badat en del också, det har vara sjukt varmt så det känns som man kunde smälta bort även man var i skuggan. Dövarmt! Men det var jätteskönt på en viss sätt än stå ut med smällkalla vintrar.

Man har också jobbat (svartjobbat) hos min lärare i Lillånområdet. Det gick jättefint o det ösregnade hela veckan när man jobbade där. Bra ju så man slapp missa solen men inne i ovanvåningen var det ganska fuktigt o kallt för att det var inte färdigbyggt o spackel hade svårt att torka. Lite jobbigt var det, ville gärna få göra allt klart på 2-4 dar som det brukar ta men det bliev inte. Kristin fick jobba ännu där för att jag åkte bort från Örebro.

Är i Stockholm just nu. Njuter av att vara hemifrån och tillbringa här i Sthlm o i fina vädret. Örebro har det regnat i några dar medan Sthlm hade fint väder. :D
Njuter också att vara med 3 andra människor, blir helt slut efter varje dagens slut.
Ska snart åka hem till Örebro och börja jobba nu på söndag på ridskolan. För att SDU ska ha ridläger där o chefen vill jag ska vara där som stöd för de. Att vara social o få lön samtidigt är roligt!!

Pusshejs!

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se