Ebba

När man har kommit hem från Stockholm myste man mycket med lilla Ebba. Man har saknat henne massa när jag var borta i storstaden.
Hela veckan i Stockholm var trevligt men vädret var riktigt pissväder! Det regnade typ hela tiden så allting känns grått o trist.
Gillar att vara i Stcokholm för att man slipper vara hemma och känner att allting är samma saker hela tiden.. Storstaden, har börjat gillat den "hemska" staden som man avskydde som pesten förut.
Men att leva i storstaden är inte precis mitt stil så landet o "byhålan" Örebro gäller för mig! Varje gång när jag kommer hem från Stockholm så känner jag bara åååååååhhhhh!!! nu är man hemma igen o får klappa o gosa djuren eviga dagar igen. Är ju van att kunna klappa någon djur som finns nära mig o när jag vill. Har levt med djur hela mitt liv så när jag är borta någonstans utan det finns en enda levande djur så känns det konstigt. Att kunna gå ut ur dörren o se skogen överallt, det är verkligen underbar syn! Men jag uppskattar det inte precis men det är ett måste för mig att se så allting känns normalt.

Måndag-onsdag har man varit ensam hemma med Ebba. Myste för fullt!! Ååå, Ebba är mycket mysigare o gosigare när ingen är hemma. När alla är hemma så är hon sådär m gosandet men lekandet är det fullt ös med mig. Men nu var Ebba jättegosig. Kul!
       Det blev mys o gos med Modell också!


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se