Livet

Livet leker!
2 veckor har jag haft det jätteroligt och underbart med några folk som jag älskar att vara med.

Tagit årets första dopp, Hunnebostrand, ridit och hoppat massa med Sheridan + Bruno, tagit årets första havsbad, badat i Ånnaboda med några o det blev några grillkvällar också.

Att vara i o leva i Hunneborstrand är bara så underbart, man slipper allt som finns härhemma. Där gäller man bara att jobba o njuta av allt. Åkte ner dit med Levis o njöt av att vara där med Stine o Anette+Jan o deras barn. Stine o jag hann hoppa ganska mycket, blev förvånad över mig själv. Att jag tvingade mig att hoppa "höga" hinder igen efter nästan 1 års uppehåll efter huvudskakningen i somras efter en fall med Niklas över en hamsk stooor oxehinder.
Skuttade runt o hoppade med Sheridan + Bruno. Gaaaaaaaah!!! Underbart!

Igår grillade vi några hos Kristin i Vintrosa. Kom dit men drog en vända till gruvan (en badställe) o spanade om vi vågade bada. Näha, det var sjukt kallt så vi sket i att bada men stannade där satt o pratade om allt. Sen vid två tiden drog vi till Kristins hem o startade grillen. Det blev massa regn/sol/hagel men vi hade det jättemysigt! Satt ute fram till tio på kvällen sen flyttade vi in till pubrummet efter Andreas önskan att få komma in till värmen.
Senare långt in på kvällen/natten började Andreas o jag ha snapstävlingar. Gissa vem vann?! Andreas har redan druckit en del innan o jag hade bara druckit lite. Vid två-tre tiden bestämde vi, Hugo, Andreas o jag skulle dra hemåt.
Stackars Hugo som fick utstå med elak fullis Andreas med hans slag för att han tvingade Hugo att köra "slarvigt" så när Hugo gjorde det så slog Andreas honom på kinden o sade - Fyfyfy!
Satt bak o skrattade som fan så jag fick jätteont i magen. Vilken rolig syn att se honom slå Hugo hela tiden, haha!

Jaha, nu är sommarlovet hääääääär!!! Vafan, vad härligt! Nu ska det njutas!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Lisa

Haha, synd att jag var så trött att jag sov tidigare. Men det var jätte kul att umgås med er.. Stackars Hugo som får stå ut med Andreas! XD

2009-06-18 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se