Girls!

Fixade i bygget med Laura o snackade en del, alltid lika roligt. =)

Huvudet dunkar lite under dagen, blä. Elin kom o hämtade mig på skolan så jag skulle hjälpa henne med Spark. Hon är en gaaaalen häst!! Inte klok tycker jag. När jag ledde henne medan Elin tömkörde så envisas Spark att trampa med bakbenen på min häl, mysigt!

Fixar mig så drar man o handlar mat i eurostop. Efteråt ska man nog hämta min sprillans ny nikonladdare hos Dakke. Sen blir de Oxhagen! Vi några tjejer ska samlas o äta sen blir de film! Mys!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Askungen

Soffmys igenom med det goda samvetet nu när regnet kommer tillbaka, och en söndag betyder vilodag. Ätit något speciellt gott ?

2009-11-22 09:52:15 | http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se