Kapitel

Lassar med alvedon är jättevälkommen! =) näha, en tablett räcker väl o gott. Mamma räddade mig med detta idag.

Argh, känns smått irriterad att folk måste va besatta i någon. Underviker såna hela tiden men dom verkar va fastklistrad, usch!

Herregud, student 2010 är snart här! Provade mössor idag, roligt men efteråt fick man en konstig känsla som säger - Nu ska du ta student o lämna skolan för gott!
Åh, vill helst inte lämna min klass. Har fått hoppa in två nya klasser i måleri o kärnämne, trivs toppen med nya folk i min klass så att lämna dom nu är en stort NEJ TACK! Men på nåt sätt ser jag fram emot studenten för att kunna börja leva annat liv och flytta hemifrån. Att flytta hemifrån ser jag verkligen fram emot! Har längtat länge att få lämna hemmet! hoppas man kan få nåt sällskap när man flyttar hemifrån, att bli kombo eller sambo ser jag verkligen fram emot!

Student 2010, kommer att vara en konstig o härligaste dagen i mitt liv! En ny kapitel i mitt liv. Småbarnåren, lågstadiet, högstadiet och gymmasiet kommer att vara en gammalt kapitel och man kommer att längta tillbaka dit.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Askungen

Redan.

Frihet.

Du kommer att känna frihet av den vägen slutar din sista dag i skolan, kommer det kännas vemodigt men samtidigt skrämmande och bra för att skapa nya kapitel i ditt ankommande liv som börjar söka och hitta nya vägar till dina mål du uppnår.



Det kan bli lite kämpigt men det ingår i livet.

Student - månader dit snart.

2009-11-22 09:53:44 | http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se