kylan

pluggplugg, mest massa mattetankar blev de idag. Usch för matte! Fredagar innebär alltid tråkiga o jobbiga ämnen matte o engelska.

Elin plockade upp mig efter man har slutat på skolan o åkte för att köpa lite gottis + film! Det ska bli min första lugna fredag på länge! När man var hemms gäller de att byta om bums sen för att dra till min gamla hemområdet för att vara hos gamla grannen och tvätta XC70 o hästtransporten. Vårt högtrycktvätt är trasig så man fick tvätta hos f.d grannen. Fyfan, mitt gamla hus ser hemskt ut! Ibland längtar jag faktiskt att få flytta tillbaka! Huset har en speciell känsla, åååå saknar!
Händer o fötterna höll nsätan att frysa ihjäl! Så kallt o vatten gör de värre.

Nu blir de filmtajm hela kvällen! Ser fram emot imorgon kväll för att man får ha en helkväll med Neta o få träffa ZZpojkarna.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se