Akka Ridcenter

Nåja! Nu ska jag skriva lite o visar en del pic.. Men de mesta kommer ni att se i min bdb. =D


Mona, Joo, Stine med hästen Athena.

Linda o Lotta var också med under helgen.
Helgen var jätteunderbart!! Fick rida efter 3 långa månader utan ridning! Fick såklart hemsk men dock skön träningsvärk efteråt all hårda träningar. =)

Stine o jag bodde på Akka Ridcenter medan alla åkte hem till sina eget för att vi var de enda som kom från långt borta. Kvällarna tillbringdes med massa snack o godisätandet o att läsa tidningar. Supermysigt.

Segt att ladda upp all pics.. Kika in min bilddagboken istället! JooBoo heter jag där!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se