Lilla sjukling

Mådde kasst imorse så det blev att stanna hemma. Vaknade 6 men kunde inte sova så bra så jag låg o kved hela tiden tills 9 så gav jag upp. Gick ner till soffan för att försöka sova medan man ser på tv, Ebba kom o kurade ihop sig på magen. Mysigt att ha henne nära mig, för att det är ju typ sista dag jag får gosa med henne innan jag drar iväg imorgon till Arlanda på kvällen.

Låg o sov tills de blev tolv, sen däckade jag igen tills tre. Drog till stan för att hämta thailändska pengar.

Dagen segade fram.. Imorn blir de skola, träffa underbara Rebecca o Jonny för att umgås lite innan man drar till Stockholm på samma kväll.

Är på svensk mark igen på 7 nov! Kommer till nattcupen för att träffa alla igen o heja på alla lag! :P
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se