Smiley

Gah! Sitter o tråkar ihjäl mig härhemma. Tur att man har bästa Ebba som sällskap men jag vill så gärna ha en mänsklig sällskap o kunna snacka skit med. :)

Under veckan har det varit härligt och man har hunnit göra mycket grejor. Fick en spontan ide att fixa smiley på en kväll, hade en bra nål hemma men ringen behövdes köpas. Nästa dag började jag tveka om jag skulle göra de själv, för att man är eg nålrädd. Så man frågade Verro om hon ville hänga med mig till en studio. Så man drog dit så jag bestämde mig att göra direkten i där studion. Killarna där var grymt roliga! Kränkade mig, verro o snackade massa skit, fun. Noll smärta! Superskönt!

Red underbaraste Timefull "Time" fredags m min gullunge Clara. Skitskithärligt säger jag bara! Hon gick så jättelugnt o fint. Hon gick i form precis hela tiden så det var härligt att bara trava omkring i en snygg ridhus.

Lördag, FF! och till med syskon är oxå borta. man fick vara hästvakt o djurpassare medan alla åkte upp till Gävle/Uppsala för att hälsa på mormor. Massa soft o mys med Ebba. På kvällen kom Hugo, Joel o Yessica satt o snackade bort timmarna o tittade på två filmer. Dagen blev iaf inte tråkigt.

Ikv kommer kanske någon o hämtar mig så man drar någonstans för att ha en rolig söndagkväll. Hoppashoppas de blir av!

Seriöst, jag måste/vill skärpa att blogga mer oftare än en ggr per vecka. Vill kunna blicka bakåt o minnas. =)
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Knäppkaos

Alltid underbart att få rida när det är längesen sist och man inte får rida precis så ofta:D Time låter som en härlig häst!

Och JA, du måste blogga oftare! xD ha ha;)

2009-10-18 17:34:39 | http://rodisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se