Vänner<3

Fredags var enkelt superhärlig dag!
Dagen började såklart med att försova mig och det påverkade resten av familjen. Använde mammas mobil för att min mobils vibb är sär. Jag brukar vara uppe tidigt pga buss men försov mig så alla blev försenad.
Åkte Örebros nya lila buss första gången, intressant! Matte o engelska blev det innan man slutade. Drog till stan o klippte mig, bara toppning o uppklippt. Tänker spara o fixa en ny frisyr sen.

Fest hos bästa Martina på kvällen. Martina, Malin, Rebecca, JEE, Mårten, Jonas, Perho o Joel var med. Anna o Riccan kom på slutet. Vi tjejerna + Jonas satt o spelade upp eller ner. Massa snack o leker blev det. Hela kvällen var sjukt mysig o trevligt! Bästa Joel som är superduper snäll som körde mig hem. Lilla Joel är verkligen en av de snällaste killen!

Hundvakt åt Zacco o Zeke på lördag.. Var liiiiiite bakis men var sjukt pigg. Myste rejält med voffisarna hela dagen tills Neta, Helena o Bröderna kom hem runt nio på kvällen. Massa skitsnack m Neta o Helena sen kom Lars o började tända på godispåse så det brann läskigt i köket. Lars blåste all aska o eld mot mig sen Neta blåste de tillbaka till Lars som råkar gosa med brandfarliga Zeke som skulle kunna ta eld! *TOKIGT!*

Söndag: Softdag men slet ihjäl mig med att lassa in ved till vedboden.. Åååh, det känns verkligen i ryggen nu! Ebba o Ester fångade varsin musungar. Tyvärr Ebba fick inte äta upp sin för att jag tog den från henne för att fota o slängde ungen i gödselhögen.


Nu veckan framöver blir verkligen fullt upp.. Dagarna fyllt med vänner, underbart!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se