<3 <3


För första gången på 1½ vecka är vi borta från varandra.. Toksaknar honom!<3

Saknar hans sälllskap, skämt o apateater. Gör massa saker tillsammans som man brukar egentligen göra det ensam men vi gör det tillsammans. Får stå ut tills söndag då får jag krama o pussa sönder honom!

Är glad att vi råkade träffa igen på en onsdag nästan 1½ vecka sedan efter en lång tid från varandra pga massa saker och jag orkade inte med allt. När man träffade kändes allting så bra och vi började prata massa och på fredagen fick man komma o festa lite med folk hos honom sen jag o min närmaste vänner stack till krogen o hade en toppenkväll. Så efter detta hittade vi tillbaka till varandra och han fångade mitt hjärta. Många hans vänner uppmuntrade oss sjukt mycket o stödde oss enormt mycket och min vänner gjorde det också.

JooBoo <3 Jooneso

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Älskling<3

ÄLSKAR DEJ MASSOR! <3<3<3

2010-05-03 13:55:45
Stefan Svernhagen

Wow, e ni tillsammans?! :O Helvete va roligt, e glad för ert skull!! :)



Kan tänka mig ni passar nice ihop... Önskar er all lycka till! ;)



Kram

2010-05-17 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se