Dumsöt






Hahah, Ebba är verkl dum!
I lördags tillbringde vi alla tre i garaget. En stund upptäckte jag att Ebba var inte inne i garaget så jag kollade ut och såg en liten kvinna med en stor hund (syns som GD) som stod på bakbenen och annan stod o morrade åt Ebba som låg nästan platt. Hon gör så när hon vill pi hälsa på nån hund som inte gillar henne.
Mannen som höll i morrande hunden såg skitarg men när jag stod o ropade på Ebba, hon kröp bara ännu närmare till arga hunden! Så jag fick gå fram till henne o tog henne från de besterna som Ebba inbillar att de är snälla bara om dom får hälsa på henne. Då jag bad ett stooort ursäkt till mannen o kvinnan då sken mannen upp och sade att det var inte farligt o kvinnan var bara så härlig!
Ebba är veeeeeerkligen dum!
För att tidigare på dagen skulle Jonas hämta garagetnyckel och killen som hade den jobbade hos en familj. Familjen har en skitsöt pitbulltik som ville så gärna hälsa på Ebba och hon blev så rädd för tiken.. Herregud, hon hälsar hellre på arga hundar eller vad?! De arga hundarna var dessutom MYCKET större än pitbulltiken som ville hälsa vänligt..
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Sara

Fin blogg! =)

2010-08-23 19:50:09 | http://saaraaaa.blogg.se/
Sara

Tack, va snällt! =)

2010-08-24 12:26:39 | http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se