Ebba





Näha, ska nog ta mig i o ta en litet promenad med Ebba!
Hon har en ny sele, äntligen att storasystern har lyssnat till slut på mig o köpte selen och den funkar skitbra att promena med pga då hon klarar inte dra i kopplet. Ja, tyvärr alla i familjen låter henne dra men släpper henne hellre lös hela tiden så när kopplet är på henne då drar hon väldigt då det leder till att hennes friska bakknä slits enormt mycket.
Varje gång jag går med henne i koppel och det funkar lite bra men hon är liksom sååå efterbliven när det gäller fot men vet typ nästan vilka gräns som hon får dra liiiite.
Alla familjen låter henne göra precis vad hon vill tex, springa vart hon vill och tränar lite henne gör dom inte. Men Eve har lärt henne highfive och jag satsar att lära att hon ska fan ligga kvar när jag säger till. :) Hon tycker inte om att ligga kvar man man går iväg så hon kryper ifatt bakom.
Ebba är bara för dumsöt ibland. :)
Hon är hiiimla tokig att slicka folk i ansiktet men mest av allt älskar hon att slicka Jonas, tror pga han har lite skägg så hon besatt färdigt. Men nu har han börjat säga ifrån så Ebba börjar gny o piper olyckligt när hon får inte göra det. =D

Nu ska man klä på sig o dra ut!! :D

Ska till Ovolin idag o skriva på!!! :D Jävla roooooligt!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se