jaha




Måndag idag men det är ändå helg för mig. :) Imorgon blir det Ovolin!

Helgen har varit toppen!
Bröllopet var bara så vacker och man blev tårögd! Festen var grym! Nettie, hon är bara så underbar och sjukt vacker på sitt stora dag!
Stackars Jonas fick ta hand om mig slutet av kvällen, det blev för mycket vin för mig. Hahah, men toppenkväll var det! Igår blev det fika innan man drog hemåt med Netties syster. Hennes man + 2 små pojkar åkte med oss. En av pojkarna var bara så DÖDLIGT söt när han började påpeka att Jonas är sämst på att köra bil pga hans mamma var först sen vi sist så Jonas gjorde vad killen vill.. Hahah, det var bara så roligt!

Yees!! Träffade min kära Martina igår!!! Fan vad härligt att få krama och prata med henne igen sedan studenten! MiniMalin o Joel kom också och vi alla 6 socialade hårt tills alla tvingas åka hem. Fyfan vad härligt att få traffa båda samtidigt! :D


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Nettie

Tackar för ni kom med på bröllopet :D

Det va verkligen jätterolig! Puss

2010-08-31 18:47:00 | http://mrsnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se