Skog/Åkerpromenad




Slänger upp några bilder på Ebba under vår promenad!






Ebba var duktig idag under promenaden! Selen gjorde verkligen stor skillnad! Nu ska jag aldrig använda vanliga halsband mer till henne!
Åkern var hennes belöning, där fick hon springa fritt efter i skogen. Ville inte precis släppa henne i skogen pga hon lystrar till nåt som fanns i skogen. Det är gott om rävar och älgar härhemma så jag tänker inte låta henne sticka iväg och ville inte behöva bli arg på henne, vill göra hennes promenad riktig rolig för henne! :D
Var borta i en timma, blev superblöt i skorna efter har tultat omkring i skogen utan stig för att testa Ebba. hon tycker de var skoj men irri alla ormbunkrar o grener som står ivägen. :D
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
laura

ååhh, när så fort jag såg bilder på ebba så jag saknar dirr. vill busa zz

2010-08-19 17:11:09
Paula

Jäklar vilka bra bilder!!! underbara verkligen :))

2010-08-23 07:47:44 | http://raggarkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se