Tilt!



För två jäkla dagar sedan storstädade jag typ hela huset. Så kom mamma idag o sade att jag ligger bara o latar mig varje dagar sedan jag blev arbetslös.. WHAT??!! Blir bara såå otroligt trött att jag gör massa saker, hämta två stor lass gratisved och klippte gräs o massa ja vad GUD vet men det är ändå inte bra enligt mamma.
Hon vägrar också övningsköra med mig när hon vill jag ska ha körkort?! Fan lika bra skita i henne o tjuvkör med Jonas med vissa övningar resten bokar jag körskolan men det är ju ändå lugnt för att mamma betalar de. sen fixar jag fan uppkörningen o teori! Hoppas att jag fixar allt snart!

Grymt irriterade!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se