oboy

Har världens sötaste Oboy hos mig. Är så j*vla kär i denna söta hunden! Vill bara få ta hem med Oboy o det jag egentlingen för att den är en jourhund som en kompis som har hand om. Men mamma är livrädd för sån ras o Oboy har liiiite fel men är skitunderbar hund om man är ganska bestämd o hård. Grymt irriterade att en ras kan spela stor roll att ta med hem när den är i en perfekt storlek.

Tog an honom när en annan kompis ville inte passa Oboy längare av någon skäl så man kunde ta hand om sötnosen akut. Så man stannar kvar i stan tills imorgon för att kunna passa Oboy. Underbart med en hund som man måste kämpa med!! Min drömpersonlighet till hund!


Fan, varför allt ska krångla just nu?? När jag har (eller trott) på helt annat saker men nä. Vafan, nu ska jag fan tänka 100% på mig själv!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
mikaela

vilken ras är den? nyfiken :)

2010-02-26 10:00:16 | http://marspinglan.blogg.se/
JooBoo

Han är en pitbull. :)

2010-02-26 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se