alltid

Idag sade några att dom måste alltid sitta o beundra min header på Ebba för att hon ser sjukt söt med sitt uppspärrat hundögon medan jag tar en mumsbit på henne.

Laura, Rasse o Robin tvingade mig att va med o bowla på idrotten idag. Tycker bowling är grymt tråkig! Men just idag var det lite kul, var bäst av alla i början sen gick det dåligt för mig för att handleden gjorde sjukt ont o svullade upp. Ajj ajj

Nåja, nu har man tvättat nästan all kläder!! vafan, måste shoppa lite mer men ska nog vänta med det tills slutet av månaden. Imorn blir det hårdträning!! Tränar nog ensam för att man börjar halv två imorn o busstider är kassa så jag måste ta sista morgonbuss som är framme i stan vid nio så kör jag med att träna sen strosa runt på hindermässan innan jag drar t skolan för att käka lunch.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se