F&S

Drog till Friskis&Svettis efter plugget o körde hårt med nedendelen, alltså ben som jag körde hårt med. Har ju träningsvärk uppedelen o de behöver ju få vila lite. Kondis körde jag hårt med också. Skön känsla efteråt!!


Herregud!! Hur fan kan man anklaga en för småsak pga sitt sjukt löjliga svartsjuka??!! Verkar som alla går på tassar runt på en viss men all som jag har sett o upplevt vet jag att denna personen kommer att hamna i knipa sen. Alla vänner kommer att lämna o slänga denna som en skräp..
Svartsjuka, förstör verkligen allt! Om man lider av det så denna person förstör precis allt men skyller bara på andra.. Skitlöjligt!! Om man tror att man kan säga vadsomhelst, då man är jävligt dum.. För att man ska ALDRIG vara så taskig.

Vänner är värda som en miljon guldklimp.. Såklart om nån förlorar allt så man förtjänar inte alls de.

J, jag älskar dej!! Du är mitt guldklimp, ingen dumma folk ska förtjäna att ha dej!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Du vet nog vem

du kan ju inte skriva vadsomhelst för du inte varit med om det. så du får gärna tysta om det. det är ju mellan oss och det du borde veta vad hon har gjort mot mig så förstår du. så du kan inte säga något nu okej!

2010-01-30 15:47:54
JooBoo

du vet nog vem: jag pekar inte ut dig, det är ni två som är verkl löjliga.. har sagt åt J att ni två är bara så sjukt löjliga. det är min blogg så jag får skriva vad jag vill. ville bara oxå säga att du kan aldrig förbjuda folk att göra vad dom vill, alla har sina friheter. du säger att jag har inte varit med dom det, det har jag faktiskt upplevt det själv så jag vet vad jag snackar om. jag har ej sagt nåt utan det är eg riktad till andra folk oxå i min krets som gör precis samma grej som du gör så det betyder inte det är DU som jag snackar om. så säg inget när du vet ej vem jag snackar om, det är iaf inte bara du.

2010-01-31 02:55:50 | http://jooboo.blogg.se/
fortfarande samma person

spelar ju inget roll om du har upplevt sån, det finns alltid SMÅ olika detalj i mellan vänskap. ja j har ju berättat allt jag vet men vad hon har sagt kan inte alltid stämma för inte säga sanningen. alla ljuger ibland. jag kan ju gärna anmäla det för det handlar om oss. jag skiter i det nu för det är gjort är gjort.. alla har självklart friheter men det är så absolut fel att skriva skit om någon, har du inte hört talas om kränkning och inte få göra så om det pågår bråk just nu? du känner ju inte mig så kan du inte inblanda i och skriva offentligt, vilken stil!

2010-02-18 18:20:18
jooboo

jaha.. syns verkligen att du fattar inte.. jag skrev ju att jag PEKADE inte ut någon.. det handlade mest om en annan person som jag råkar vara fiende med, inte dig..

Trist att du tror att jag snackar om dej lr nåt. Nu på sistone har jag fått veta mera om er och andra som har sett, du har gått lite för långt med henne just nu. Men jag ska inte säga nåt för att det är inte min sak. Fatta nu att denna inlägget handlar för tusan inte om dig!

2010-02-18 22:24:51 | http://jooboo.blogg.se/
Anonym

Hahahaha, du kan inte säga rakt nu till mig att du fått nu veta mera om oss för du känner inte mig. Ingenting ett dugg! Glöm det du förfan. Nej du skrev inte vem det var men precis denna inlägg kände jag som att det var jag å jonna som du menade. Ingen har sett oss bråka i skolan eller något. Utan det var genom sms som vi bråkade, du ska absolut inte säga att du fått veta vad som hänt, men snälla det jag och jonna har mellan oss och du vet ingenting. Tänk om det var en lögn. Lär dig att säga inte rakt förrän du inte varit med om eller vet vem jag är!

2010-02-25 16:25:05
JooBoo

Hahah, snälla du.. kan du verkl inte fatta?! såklart att det pekar nästan dig men det är eg till min kompis o till de som gör samma sak. ja det är kanske en lögn men du förnekar kanske det.. Vetefan jag byr ändå inte om er. Jag byr mig ändå inte vad än du gör så du behöver för tusan inte skriva massa o fatta att DET ÄR INTE ÅT DIG UTAN TILL MIN FIENDE! Och jag skiter vem du är eller nåt jag skriver fan vad jag vill o jag har för tusan inte pekat någon.. Syns som du vill att detta inlägget ska handla om dej det är INTE om dig.

2010-02-26 12:55:21
Anonym

om jag ville att denna inlägget skulle handla om mig så hade jag inte sagt ifrån, så glöm det du!

2010-02-28 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se