XXX

Utegång blev de i fredags. Förfestade hos bästa Rebecca m några nice folks. Strömpis, Elena o jag stod utanför o väntade på Becca o Cec skulle komma. Vår tår tappade känseln, när man var inne var det inte mysigt att få värmen tillbaka i tårarna! Kul att komma in o se alla folk säga
- DU?! DU?! Du här med oss?! Sjukast!!
Fick aldrig vara ifred blev ännu surrigare i skallen av all kknnackandet på axeln + prat fastän man drack inte så värst mycket. Dansade loss m härliga folks! Stapplade (sprang) som fan från Strömpis till tågstationen för att hinna m sista bussen till mellringe. SysterElin hämtade mig så man kunde få komma hem till min underbara säng.

Som vanligt när man har supat dan innan så när man vaknar och man har massa myror i fingarna som vill städa. Detta är typ min lilla bakissyndrom men man mådde sjukt bra, hur fan känner man sig bakis?? Spelar ingen roll hur mycket än man gör men lyckades aldrig. Huset blev skinade ren, överallt! Malin kom över till mig m Svullo som hon passar. Myste ihjäl m några filmer o massa godsaker (morötter m dip o lite chips). Se Ebba bli lycklig över att ha lite makt över Svullo.. Visste inte ens att min sockersöta kunde va sån kåtbock! Filmen kommer nog att finnas i FB sen.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
melodie

du är inte ensam om att vilja städa dagen efter. jag är sån också hur än kass jag mår. ;)

2010-01-31 10:46:48 | http://highdoldace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se