Nåväl



Senaste dagarna har jag drömt att äga en hel gäng olika hundar, härligt!

Nåväl, ska ta kvällsdopp sen mysa ihop mig med en film på sängen! Tidigare idag tänkte jag titta på Mum And Dad men klarade bara typ se på minst femton min sen mådde jag väldigt illa.. En sjuk scen + äta toastsmörgås = icke bra!! Spar de till annat dag när jag tål men det är ändå skrattretande för att jag gillar sawfilmer men just denna, uschfy!!! Det räcker med att tänka på det då får man kräkreflexer!
Åh, får väl bada ensam pga Eve totalvägrar ta en dopp.. Snyft..
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
laura

kika in min blogg! lite om grand danois!!!

SAKNAR DEJ OCKSÅ!!!!!!!!!!!

2010-07-26 00:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se