igen??


JooBoo & Jooneso

Jaha, förstår inte hur Jonas lyckas alltid bryta sig in i min blogg..? Jag måste va virrig hela tiden som går runt medan man surfar så han hinner ta över och tjuvskriva. :)
Jaa, Jonas och jag ska typ flytta ihop. Det är han som flyttar till mig på gården pga lägenheten är stor för honom nu så lika bra att säga upp. Så frågade vi mamma om han fick bo med oss tjejerna i familjen, såklart sade hon pga hon vill ha massa hjälp av en man. =D

Jonas, älskar dig! Mycket mycket så hjärta kan gå sönder! <3

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Sofia J

Jag vet ej om du vet vem jag är, men jag är vän med Jonas. Brukar läsa din blogg då och då.. Snällt av din mamma tar emot Jonas till er familj. Man i familjen är alltid bra att ha :) Kram Sofia

2010-06-21 21:03:55 | http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se