r.i.p oboy


Oboy blev avlivad några dagar sedan, fick veta det igår. En helt underbar hund som har blivit avlivad pga sin pyske. När han har mognat blev han farlig, han blir stressad och börjar bita människor som kommer i hans väg. Inte så konstigt pga mamman och pappan hade inget vidare bra pyske så Oboy har fått deras dumma pyske.
Men annars han är verkligen underbar hund som har fått en mycket dålig start. Oboy var verkligen en av den bästa hundarna som man har träffat.. När man pasade honom gjorde man roliga saker med honom och följde mig överallt. Inte ens Jonas kan kalla på honom, han skiter i Jonas. Oboy ska alltid sitta på mig när man tittar på tv, han tror att han är en liten knähund.

Han hade faktiskt också med att göra att det blev Jonas och jag blev tillsammans. :)



Världens sötaste Oboy. När man träffade dig var man helt såld direkt på dej. Ett tag senare fick man passa dej i en vecka och det fick mig att älska dig direkt. Honungbruna ögon som tittar nyfiket får mitt hjärta att smälta..

Jonas & Oboy.. Han ska alltid ligga o mysa med oss hela tiden så ofta han kan, det blir typ alltid.

Puss på dej! Vila i fred, Oboy <3
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
S

Vila i frid !

2010-06-16 20:57:55
Malin

åh vad trist! synd att personer avlivar en fin hund som de inte orkar fostra.. Det finns ju inga "hopplösa" fall egentligen. Synd att inte ni två kunde behålla honom.

2010-06-18 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se