Sjukhus

Drog till USÖ direkt efter draget.. Orka hårt, men det gick bra ändå.
Var nära att få gips på min skadade tumme som Svullo gjorde när jag passade honom sen har det gjort djävulskt ont hela tiden.. Idag blev det värre när Malin tacklade mig medan jag stod böjd o skulle få på mig skon efter draget (tulläng förlorade första gången på typ 12 eller 13 år) så jag gjorde något fel med tumme så¨det gjorde fiifaaan ont!

Jonas hämtade mig direkt och åkte till akuten. Blev skickad till en annan adv sen till röngten sen tillbaka till akuten. Läkaren sade att om det var eller om tumme blir svullen så blir de gips för att ledbanden har töjt rejält. Måste ta det äckligt försöktigt med min tumme nu. Avgiften var fyfan, bortkastat!
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Jono

Sveriges sjukvård ska vara GRATIS tycker jag iallaifall! :P

2010-05-27 04:11:25 | http://jono89.blogg.se/
Malin

förlåt sötnos! :*

2010-05-27 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se