Dåså!

Nu är det bestämt efter massa dikussion dit o tillbaka!

Blir anställd 1 febuari hos Ovolin!!

Skulle egentligen bli anställd om 1-2 veckor men det är lågsäsong så båda två cheferna frågade om jag kunde vänta tills febuari pga deras skäl men från nu till febuari får jag ändå massa ledighet, skönt så jag kan dubbeljobba mycket! Lättare att ta ledighet utan att missa för mycket av lönen, väldigt skönt! Får stå ut med "lön" från fsk ett par månader till. Faaaan vad skönt att få veta att man blir fast på Ovolin! Får se fram emot en hemsk stressig sommar hos Ovolin = extra betalt! Det är ju högsäsong på sommar. :)

Nu har man tagit mig i kragen och fixat en alldes egen soppa! Fan vad duktig jag känner mig! Hahah, lagar ju typ aldrig härhemma men betalar iaf för maten, haha :D
Men vad fan jag läääängtar så att flytta in stugan, skulle ha gjort de i sept-okt men jäkla syster är himla sjukast seg! Men har iaf slängt in Jonas soffa + tv, dom får inte bli förstörda om dom står kvar i ladan. Köket i stugan ska bli vår klädrum! Det låter knasigt, men stugan har noll vattenledningar så vi spar på utrymmet självaste rummen som man ska va i och köket får bli klädkammare. :D Detta var typ Jonas idé, sjukt bra tycker jag! :P
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se