Bilder





Älskar att titta på bilderna o tänker tillbaka..


Med min första häst Jelona

Bruno, otroligt cool o skön häst!

Niklas, dumbom som ställer till oftast för mig. :)

Elin, kan hata henne otroligt men älskar henne ändå!

Domino, minns när man var liten o brukade rida honom.. Rolig häst!

Frida, en supersöt vovve som jag har gillat sedan hon var valp.

Dessa mörka period som härjade i några år, dessa vill jag absolut inte komma tillbaka.

I Finlnad, en av mina bästa resor! Massor äventyr!

Evelina, retsticka men älskar henne mycket!

Joo med Sparkling Tequila när hon var en liten krabat. :)
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se