Fine!




Helgen var riktigt toppen! Lördag drog vi till Västerås med Nettie o Bamse. Bamse tävlade där med sin modellbilar, det är typ populärt med sådant. Men jag har aldrig hört om de så jag tog chansen att följa med o se det. Nettie har typ alltid vägrat att följa med men nu var jag med så hon byss va med. Sköönt att ha henne med så vi kan också snacka massa annat än se bilar hela tiden, hehe. :)
Blev verkligen förvånad hur folk satsade så med sina modellbilar, så jäkla snyggt o coola. Men bästa av allt var att Bamse vann första plats med sin tuffa bil! Hans reaktion var bara så loooovely!
Drog hem fyratiden sen satt vi alla och socialade hårt hos dom i norr. Från fem till elva var riktigt rusktigt snabbt!
Lånade hem en del filmer av dom, de hann Jonas o jag se nästan alla innan helgen var slut!
Nu har Jonas blivit biten av denna bilbyggandet, jag gillar de på nåt sätt så vi kan ha de någonstans o bedundra de sen ;) Han köpte 3 bilar!! Min tokiga Jonas!

Nu blir de jobb för hela slanten! Det blir att måla o tapetsera! Ska kanske träffa en min hemliga älskarinna ikv! :D
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Nettie

Gilla hårt! :D mys ha er här o socialade! får göra om snart! :D Puss

2010-09-27 17:27:26 | http://mrsnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se