Kämpigt




Lite stress på dubbeljobbet, ägarna har varit skitsega med att köpa färger o tapeter.. Bästa av allt var att dom köpte tapeter endast till en rum o den hatar jag fullständigt med såna typ av tapet med hemska mönstaravstånd. Får bara bita ihop o kämpa mig genom detta helvetet idag.
Nu får Jonas sitta hemma o rulla tummarna pga jag tänker fan satsa all min lediga tid till dubbeljobbet.. Men sen blir det riktigt härligt med en fet lön! :D

Nu är det en del att göra på jobbet.. Fredag blir de Eko-mässa som man måste jobba.. Bäver mig lite för det, en mässa med fullt folk + man kan inte prata som "alla" kan, men det kommer nog gå superbra vetja! :D
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se