Kingdom

Kikade runt i min bilddagboken. Såg att jag åkte till England precis två år sedan, knasigt för att jag tycker det var rätt nyss. Två veckorna därborta var roligt samtidigt triiist också! Men man lärde känna två underbara personer som man håller konakten med ännu nu idag. Hoppas jag kan åka dit för att få träffa dom igen. :)


Man såg också att min pappa skulle ha blivit 54 idag!
Grattis! Synd att man kunde inte fira det med dig! Får åka till din grav och tända ljus så du kan blåsa det själv likt som på födelsedagstårta med 54 ljus på som du får blåsa ut allihop med vinden.
Puss på dig, jag älskar och saknar dig, min pappa!

Tack för dina kommenterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se