Puh!

Var rätt trög imorse.. Restultat = äggblandning över hela tröja så i flera timmar fick man gå omkring och frysa rejält medan tröjan fick torka..

Kan inte fredag vara här nu!?
Mera saker ska in till huset idag. *Gilla!* Imorgon får vi nog sätta igång med att ta min hylla och byrlåda dit ock kanske soffan också. :D Längtar så!
Självklart att det kommer bli lite jobbigt ibland senare med att behöva laga mat o sånt.. Men jag vill hellre ha sånt än va hos mamma! Matlådor varje dag, underbart! Än hälla mig i pulversoppa eller leva på bröd hela dagen på jobbet.


Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
mallan

fick du inte laga mat hemma hos mamma? :)

flytta hemifrån är mycket spännande, men jag önskar att jag skulle göra det senare än 16-åldern och skulle bo lite själv lite extra innan sambo direkt. Men nu är jag nöjd ändå och går hellre till socialen för att få hjälp med att finansera hyran än bo hos mamma! även om det är mysigt hos mamma, vi kommer överens jätte bra men vuxna vi ju? ;)



lycka till!

2011-02-22 23:09:40 | http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se