Sliten

Igår när man kom hem från jobbet och tänkte äsch jag kan behålla tröjan som jag har använt på jobbet pga den är varm och skön. Skulle ju va ute en del för att lassa in sakerna i vår hus senare på kvällen. Proppade bilen full med saker och åkte iväg..
Efter en bit började jag och Jonas undra vart den speciella bekanta doften kommer ifrån? Till sist kom jag på att min tröja luktar ju Ovolinaktigt med sin äggblandning! Lukten är mysig i låga doser, det var stark lukt när man satt i bilen.. Min luftrör ville hoppa ur min hals, ägget kan ju irritera huden/andra organ vid inandningen eller vid berörning beror hur känslig man är.
Så jag dumpar denna sköna tröjan och bytte till en dålig tröja som jag kommer bergpis frysa! Ingen kan värma så gott min favorittröja!

Lånar en gammal och lite skruttig hästsläp så vi kan lassa stora saker idag o imorgon! Låna min familjens fina hästsläp? Nejtack efter vad hände i söndags och den är ju supertung, golfen klarar ju ändå inte att dra den.
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Martina

Spännande! Det närmar sig!! :)

2011-02-23 13:08:55 | http://loveliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se