tröttisen

Jonas var pi elak imorse! :)
Jonas satt och grejade med sin mobil när vi vaknade fem, han var superpigg och klev upp supersnabbt.. Men jag låg kvar och drog på mig.. Man vill ju gärna inte behöva kliva upp när det är så mysigt och skönt i sängen! Men jag somnade om sen blev jag typ rädd/chockad pga Jonas har satte på ljud på sin mobil och hade typ 1 dm från min öra.. Det lät hemskt så jag vaknade direkt.. Dumma Jonas!
Önskar att jag var stendöv då jag kan bara sussa gott ännu mer! :)
Tack för dina kommenterar!


Kommentarer
Fridolfina

Hi hi. Busig Jonas! :)

Jo angående katter och kastrering, spelar ingen roll vilken ålder man kan kastrera dom tidigt. Det finns hanar som blir mogen tidigt och parar redan 4-5-6 månader gammal det har hänt min kompis katt, han gjorde en hona på smällen bara nästan 5 månader gammal!!! Sjukt. Men det kan hända. Marco blev kastrerad typ 4-5 månader gammal, innan jag hämtade honom.

Tidigare ännu bättre då läker de lättare. Men mars är ju snart så blir Ossian snippsnapp. :) Det spelar ingen roll om katten måste växa klart innan kastrering det går utmärkt att kastrera dom även de är 12 veckor gamla, det gör vissa uppfödare innan de säljer ungar. Färdigkastrerade! :) Hoppas det funkar bra hemma nu mellan Ossian o Ester? När ska vi plugga??? :) KRAM <3

2011-02-22 08:08:45 | http://tomaatti.blogg.se/
Fridolfina

Ja precis det finns uppfödaren som kastrerar sina kattungar innan de får flytta. Precis som du säger det är inte vanligt, pga många vet nog inte fortfarande man kan kastrera katter tidigt utan vänta onödigt länge, samt vissa veterinärer är fast vid gamla utbildning och påstår man måste vänta... Då är det bara att byta veterinär. :)

Jaa Ester är väl kastrerad? Ja kan tänka mig Ossian är en gosig kelgris. <3 Mys mys!

2011-02-22 11:41:40 | http://tomaatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design & Layout 2011 Starismylife.blogg.se